قايناق-باش وورو سايتلار

قاراباغ در آیینه تصویر
خوجالی
قاراباغ سوی قیریمی
شهوت خون داشناکهاي ارمني
armenianreality
ermenisorunu.gen.tr
Sarı Gelin
Armenian Issue
tall armenian tale
Ermeni sorunu
The Armenian Issue Revisited
human.az
Güneşin Doğduğu Şehir Igdir
azerigenocide.org
khojaly.net
Khojaly.org.az
karabakh.org
http://www.karabakh-terror.com
Ermeni Araştırmaları Enstitütü
Armenian Allegations: Myth and Reality
devletarsivleri.gov.tr
ERMENÄ°LER TARAFINDAN YAPILAN KATLÄ°AM BELGELERÄ° (1914-1921)
OSMANLI BELGELERÄ°NDE ERMENÄ°LER (1915-1920)
FRANSA-ERMENÄ° Ä°LÄ°ÅžKÄ°LERÄ°
BELGELERLE ERMENÄ° SORUNU
SOVYET ARŞİVİNDE ERMENİ SORUNU
TÃœRKLERE UYGULANAN SOYKIRIMA AÄ°T CETVEL
BELGELERİN ÖZET VE TRANSKRİPSİYONU
ERMENÄ° Ä°DDÄ°ALARI
kafkas.edu
SUMMARY OF THE DOCUMENTS
massacres in Anatolia and Azerbaijan
Iravan- Azerbaijan
ataa.org
Khojaly Massacre Commemoration Site
UNUDULMAYAN GƏRÇƏKLƏR



گؤرونتولر


Sarı Gelin

Günéy Azerbaycanda Ermeni Daşnak ve Asoru Cilovların Türk xalqına qarşı yapdıqları soyqırım ve toplu qırqınlardan alınan dersler. گونئى آزه‌ربايجاندا ائرمه‌نى داشناك و آسورو جيلوولارين تورك خالقينا قارشى ياپديقلارى سوى قيريم و توپلو قيرقينلاردان آلينان درسله‌ر . Massacre and genocide of South Azerbaijanian Turks by Dashnatsutyun (Dashnak) Armenians and Jilu Assyrians. Massacre et genocide des Turcs Azerbaijanian du sud par des Arméniens de Dashnatsutyun (Dashnak) et des Assyriens de Jilu

Wednesday, December 07, 2005



چرا ایران تبدیل به شاهرگ حیات شیطان شده است؟!
سید کاظم م.، طلبه تورک حوزه علمیه مشهد

تصاویر نفرت انگیزی که در تاریخ 29/11/2005 از تبدیل شدن مسجد جامع شهر آغدام به طویله خوکها و گاوها توسط ارامنه اشغالگر منتشر شده است به حدی هولناک و مشمئز کننده است که به عقیده اینجانب می تواند تبدیل به یکی از مهمترین موضوعات قابل بررسی در اجلاس سران سازمان کنفرانس اسلامی گردد که از روز هفتم دسامبر در مکه معظمه درحال جریان است!








ارامنه این گونه حرمت مساجد مسلمین را نگه می دارند!!!


معنای این تصاویر به قدری واضح و روشن است که جهت محکومیت عوامل ارمنی آن ضرورتی برای اقامه دلیل دیگری نیست! ضمن اینکه تاکنون هزاران سند اعم از شاهد زنده، مکتوب، صدا، عکس و تصویر از وسعت و شدت جنایات تکاندهنده ارامنه طی صد سال گذشته در دسترس عموم قرار دارد.

کشتارهای وحشتناک مسلمانان در سال 1905،1916 و 1924در آنسوی ارس از باکو تا ایروان و از قارص تا تفلیس از یکسو و قتل عامهای دهشتناک مسلمانان به دست ارامنه و آسوریها در سالهای 1914 تا 1919 در اورمیه، خوی ،مرند، شرفخانه، قوشچی، سلماس و ماکو هرگز فراموش نخواهد شد و ابدا بر عاملان جنایتکار آن بخشیده نخواهد گردید.

گوی مچید- ایروان- صده های گذشته... به صحن شلوغ مسجد توجه فرمایید.

گوی مچید، ایروان...این مسجد پس از کشتار 3/2جمعیت مسلمان شهر توسط ارامنه ویران شده و تا چند سال پیش متروکه گردیده بود.

اما نسل کشی های خونینی که ارامنه طی سالهای 1986 تا 1994 در مناطق اشغالی جمهوری آذربایجان براه انداختند و با اشغال 20 درصد از خاک مطهر آذربایجان و جهان اسلام، دهها هزار تن را به وضع فجیعانه ای به شهادت رساندند هنوز در برابر چشمهای متحیر ما قرار دارد و خون به ناحق ریخته شده آنها بر زمین سرد سرزمینهای اشغالی جاری است و بی تردید تا زمان آزادی این اراضی در جریان خواهد بود.

در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر از شیعیان مظلوم آذربایجان به سبب جنایات ضد بشری ارامنه از سرزمین اباء و اجدادی خود رانده شده و در اردوگاههای آوارگان به سر می برند و از سرنوشت صدها تن از دختران و بانوان عفیفه ربوده شده توسط حیوانهای هوسباز ارمنی خبری نیست!

اما به رغم این همه جنایات واضح علیه مسلمین،تورک آذربایجانی حق نداردعلیه داشناک ارمنی درتهران تظاهرات کند و اگر هم علیه صدور مجوزهای پی در پی به ارامنه اعتراض می کند باید در جلوی کلیسا توسط لمپنهای قمه به دست ارمنی و در برابر سکوت مامورین نیروهای انتظامی سلاخی شود تا دیگر هوس اعتراض ننماید!

من نمی دانم بعنوان یک مسلمان در خصوص بازگویی جنایات هولناک ارامنه در قره باغ چه بگویم و چه بنویسم تا غیرت و شرف جمعی از ارمنی پرستهای به ظاهر مسلمان داخلی جریحه دار گردد و دست از یاوری این صلیبیون جنایتکار معاصر بردارند!

اما گویا قطار کمکهای این آریا پرستان تورک ستیز به ارمنستان شیطانی تمامی ندارد!

اختصاص بودجه های کلان برای تعمیر کلیساهای ارمنی:

ارامنه مساجد مسلمین را تبدیل به طویله می کنند و در مقابل نهادها و سازمانهای مسئول در ایران به جای اعتراض به رفتارهای ضد اسلامی دولت ایروان،اولویت دادن به تعمیر مساجد تاریخی در کشور در ردیف بودجه سالیانه همانند بودجه مصوب سال جاری درمجلس شورای اسلامی میلیاردها تومن کمک بلاعوض به اقلیتهای دینی بخصوص ارامنه اختصاص میدهند. جهت روشن شدن بخشی از اقدامات میراث فرهنگی در مورد نحوه تعمیر و نگهداری از کلیساها ارمنی به مصاحبه سایت میراث خبر با«شرلی آودیان» مدیر دفتر پایگاه های کلیساهای تاریخی ایران توجه فرمایید:

تهران ـ ۳۰ دي ۸۳ ـ میراث خبر: گروه اجتماعي ،آمنه شير افکن :

وضعیت مرمت و رسیدگی به کلیساهای ایران در مقایسه با سایر کشورها چگونه است؟

با تلاش سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور و نیز پیگیری انجمن خلیفه گری ارامنه وضعیت مرمت و ساماندهی کلیساها در ایران به ویژه در مقایسه با کشورهایی مانند قزاقستان و ترکمنستان بسیار مطلوب است، چرا که در بسیاری از کشورها نسبت به حفظ این میراث فرهنگی توجه کافی نمی شود و حتی کینه توزی های فرقه ای منجر به تخریب برخی از کلیساهای متعلق به یک فرقه خاص می شود.

در همین رابطه می توانید به خبر ذیل از خبرگزاری مهر نیوز به تاریخ ۱۳۸۴/۰۶/۱۹ توجه کنید:

پنج میلیارد ریال برای بازسازی کلیساهای کشور اختصاص یافت

رایزن فرهنگی ایران در ارمنستان گفت: هر سال اعتباراتی به کلیساهای کشور اختصاص می یابد، امسال نیز 5 میلیارد ریال برای بازسازی کلیساهای کشور در نظر گرفته شده است .به گزارش گروه دین و اندیشه خبرگزاری "مهر" ، در این دیدار که روز پنج شنبه 17 شهریور ماه انجام شد ، عطوفی رایزن فرهنگی ایران در ارمنستان ، طی دیدار با اسقفهای ارامنه تهران ، شمال و اصفهان افزود : مسئولان جمهوری اسلامی ایران توجه جدی به امور مربوط به اقلیتهای دینی ایران و بویژه ارامنه دارند ." سبوه سرکیسیان" اسقف ارامنه تهران وشمال نیز در این دیدار گفت: مجموعه کلیسای ما با جمهوری اسلامی همکاری بسیار خوبی در زمینه گفتگوی ادیان داشته است . ایران کشوری استثنایی در این زمینه است . وی با قدردانی از خدمات رایزن فرهنگی ایران در ارمنستان افزود: ما و شما هر کجا که باشیم رسالت یکسانی داریم.بر اساس گزارش سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی ، " بابکن چاریان " خلیفه گری اصفهان نیز با تشکر از فراهم شدن زمینه این دیدار اظهار امیدواری کرد با ادامه ملاقاتها زمینه همکاری های مشترک فراهم شود .

اما این هزینه ها ی منتشر شده تنها بخشی از هزینه های معلومی است که برای قوت گیری ارامنه داخل پرداخت می شود و این کمکها غیر از کمکهای مستقیمی است که به باشگاه مشکوک ارارت، مسابقات نژاد پرستانه ورزشی ارامنه و نیز مدارس و موسسات این گروه قومی درایران داده می شود.

تاسیس راه و انتقال انرژی برای ارامنه غاصب:

در حال حاضربه نظر می رسد جمهوری اسلامی ایران مسئولیت شگفت آوری را در زمینه توسعه راهها و نیز انتقال انرژی به ارمنستان بر عهده گرفته است. طبعا دو مقوله انرژی و راه مقدمه حرکتند و تقویت حرکت دشمن اسلام بی تردید یعنی دشمنی با اسلام! در توضیح این دو رویکرد ضروری است بخشی از مقاله «روابط ايران و ارمنستان» نوشته ريچارد گيراگوسيان/ ترجمه :الهام حیدری به نقل از Center for Strategic & International Studies (Washington, D.C.)، منتشر شده در سایت مؤسسه مطالعات روسيه، آسياي مرکزي و قفقاز را مطالعه کنیم:

دو عامل اصلی , روابط ایران و ارمنستان را به جلو می راند : انرژی و ژئو پولوتیک.
1_انرژی گاز برای برق:

مهمترین عنصر در بحث این انرژی در اواخرسال 2004 , از تاخیر طولانی برنامه لوله کشی گاز طبیعی بین ایران و ارمنستان آغاز شده است. بعد از سالها تاخیر و مذاکره های طولانی که به نظر بی نتیجه می رسید شروع به ساخت 141 کیلو متر لوله گاز, نکته چرخشی و با اهمیتی در روابط ایران و ارمنستان است.

جزئیات اجمالی لوله های گاز طبیعی ایران_ ارمنستان:

طول: 141 کیلومتر, تاریخ اتمام ژانویه 2007 (41 كيلومتر در ارمنستان ,100 كيلومتر در ايران)
عمليات احداث اين خط لوله ازسال 2004 شروع شده وتا سال 2007 به اتمام مي رسد و از تبریز_مگری می گذرد .با دوباره سازی لوله موجود کارجاران_ایروان تمام هزینه آن 210_220 میلیون دلار بر آورد شده است. سرمایه ایران 120 میلیون دلار و ارمنستان 90میلیون دلار مي باشد . ایران یک اعتبار 30 میلیون دلاری برای ارمنستان برای ساخت بخش ارمنستانی لوله گاز ایران – ارمنستان تعیین کرد که این اعتبار برای 7.5 سال و با 5 درصد سود در سال فراهم شده است كه شامل ساخت یک دستگاه فشارگر (کمپرسور) و لوله های گاز با فشار 55 AT(اتمسفر) عمل می کند و گنجایش آن با توجه به ضخامت و فشار تعیین شده است.

در طول دوره ایی 20 ساله ارمنستان برای رسیدن به 1.1 میلیارد متر مکعب در سال و کسب 2.3 میلیارد متر مکعب بیشتر به ترکمنستان برای واردات گاز ( که ارزان تر از گاز ایران است) اجازه داده است(ارمنستان هم اکنون 46.6 میلیارد متر مکعب مصرف می کند) ارمنستان در ازای پرداخت پول گاز ایران در ازای هر متر مکعب 3 کیلو وات الکتریسیته فراهم می کند. برای ایران و ترکمنستان، ارمنستان کوچک است اما بازار جدید و مهمی است . اما روسیه نیز انحصار خودش برای گاز طبیعی را حفظ می کند براستی چرا روسیه موافقت خواهد کرد؟

برنامه مقدماتی کشیدن لوله از ایران _ارمنستان به گرجستان از زیر دریای سیاه به اکراین و ادامه دادن به سمت اروپا شبيه به پروژه بخار آبی گاز پروم بود. ضخامت لوله گاز تقریبا از 1200 میلی متر به700میلی متر کاهش یافته است که برای ما مسیر بیشتری از حمل لوله را فراهم می کند. خط لوله برای متنوع کردن انرژی مهم است و برای غلبه بر اتکا و تکیه بر گاز روسیه از راه گرجستان کمک می کند که بازار های رقابتی گاز در ارمنستان ایجاد شود. موضوع مد زامرmedzamor حمایت اروپا , تمام اينها براي امنیت انرژی ارمنستان مهم هستند.

پروژه های وابسته :

شبکه های الکتریسیته ارمنستان و ایران اکنون به یکدیگر متصل شده اند . مبادلات دریایی از ارمنستان به ایران در تابستان و ایران به ارمنستان در زمستان تقریبا 45 میلیون دلار یا1.5 میلیارد کیلو وات ساعت است( 230 کیلو وات در 1997 اولین خط انرژی ) دومین قدرت خط انتقال 820 کیلومتر 200 مگا واتی در دسامبر2004 با دو برابر مقدار الکتریسیته ارمنستان به ایران بهره برداری شد اعتبار خط جدید توسط ایران 8.4 میلیون دلار است که باید با فراهم کردن الکتریسیته باید باز گردانده شود. قرارداد جدید مبادلات برای تولید 360 میلیون کیلو وات ساعت در هر سال است و سومین خط قرار است تا 450 مگا وات گنجایش داشته باشد.
همچنین برای ساخت یک مخزن با قدرت هیدرو الکتریكي 140 ميليون دلاري بر روی رودخانه اراكس برنامه ريزي شده است .

كريدور حمل و نقل شمال و جنوب:
اتصال خط آهن : استفاده از ارمنستان به عنوان پلی به سوی روسیه و اروپا .
ایران نیز چنین طرحی را با ساخت 3 کیلومتر تونل زیر کوه که از کاجاران می گذرد در رابطه با آذربایجان پیاده می کند.( اکنون با برنامه ساخت جاده ایی ارزان تر جایگزین شده لست)
اتصال به شبکه کابل فیبر نوری:
تا 40 کیلومتر فاصله از ایران کامل شده است امید است آنچه قبلا از طریق گرجستان به روسیه متصل شده بود به ارمنستان وصل شود .

ژئوپولتیک منطقه ایی:

سیاست خارجی ارمنستان بر اساس تکمیل کنندگی یا متممم بودن تعریف می شود. به موجب آن ارمنستان بايد موازنه اي را درحمايت از غرب و روسیه به عنوان یک اتکای استراتژیک برقرار سازد. نكته قابل توجه در روابط اين كشور،انعطاف پذيري فراوان آن مي باشد ، زیرا ارمنستان به دنبال انتخابهای احتمالي بسیاری است که بیشترین فرصت و کمترین خطر را برایش فراهم کند.

مطلب فوق مبین عمق از خود گذشتگی مالی و خدماتی ایران در توسعه صنعت انرژی و نیز راههای ارمنستان است. ارزش گاز صادراتی ایران بیش از ۱۰ میلیارد دلار و حجم گاز صادراتی ۳۶ میلیارد متر مکعب در نظر گرفته شده که تا ۴۷ میلیارد متر مکعب قابل افزایش است. میزان اولیه صادرات گاز به ارمنستان سالانه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون متر مکعب در نظر گرفته شده که تا دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون متر مکعب قابل افزایش است. صدور گاز ایران به ارمنستان از سال ۲۰۰۷ در منطقه مرزی نوردوز- مهری آغاز خواهد شد. میزان این کمکها به حدی زیاد است که روبرت کوچریان رییس جمهور فعلی ارمنستان( و قصاب سابق قره باغ ) درآخرین سفر آقای سید محمد خاتمی رییس جمهور سابق به ایروان،ایران را شاهرگ حیات ارمنستان لقب داد.اکنون خطوط برق فشار قوی سراسری ایران به ارمنستان متصل شده و ایران اقدام به ساخت دکلهای بادی مولد برق در ارمنستان همانند ارتفاعات منجیل آذربایجان جنوبی نموده است!

نقش ارامنه در تجارت فحشاء و قاچاق الکل و مواد مخدر:

اما آنچه که گذشت تنها اقدامات ضد اسلامی ارامنه و کمکهای حیرت انگیز فارس گرایان ایرانی به عوامل داشناک در آنسوی مرزهای رودخانه ارس بود. متاسفانه باقیمانده جمعیت 45 هزار نفری ارامنه در درون مرزهای ایران نیز ضربات مهلکی را بر پیکره اقوام این کشوربا جمعیت 99 درصد مسلمان و علی الخصوص تورکهای آذربایجان وارد کرده و می کنند.

علاوه برتلاشهای تفرقه افکن قومی درمراسمهای دروغین ونمایشی 24 آوریل،ارامنه تولید انحصاری مشروبات الکلی را در کل ایران به ویژه تهران در اختیار دارند و از این راه سودهای کلانی را به جیب زده اند.همچنین در حال حاضر آنها قاچاق و فروش قرصهای روان گردان مهلکی چون حشیش،شیشه و اکس را هم انجام میدهند.لازم به ذکر است که مصرف این قرصها سبب ایجاد توهم، محو حیاء و شرم و نیز ایجاد جنون جنسی در جوانان شده حوادث و وقیع و شرم آور و هولناکی را بوجود می آوردکه صفحه جراید داخلی مملو از شرح آنها می باشد.اما اقدامات این نامردمان تنها در تولید ، قاچاق و فروش مشروبات الکلی و قرصهای روان گردان خلاصه نمی شود.برخی از جمعیت ارامنه مقیم تهران با بکارگیری زنان مسافرارمنی و بعضا تهرانی، در تجارت فحشا نیز دخالت مستقیم دارند که با حضور در خیابانهای منتهی به میدان توپخانه تهران براحتی موارد متعددی را خواهید یافت.

عجب انکه ارامنه در صدور رسمی فاحشه های به اصطلاح هنرمند به کشورمان نیز فعالیتهای پر سرو صدایی داشته اند. لطفا به این عکسهای کریه از جشنواره ایران زمین اهوازکه از هنر نمایی زنان لخت ارمنی تهیه شده و در تاریخ چهارشنبه، 25 آذر 1383 در سایت داشنگاه شریف موسوم به شریف نیوز منتشر گردیده توجه کنید:

اینجا تهران است صحنه جشنواره ایران زمین ، رقاصه های لخت و عور همه زنان به ظاهر هنرمند ارمنی هستند!!!

انتشاراین عکسهاو همچنین حوادث غیراخلاقی پشت پرده جشنواره ایرانزمین به قدری سبب بروزجنجال در سامانه هنری ایران شدکه بلافاصله مسئولین این تئاتر آریاگراو بعبارتی پان آریانیست توقیف شده،راهی زندان شدندووزیر آرمنوفیل وقت،احمد مسجد جامعی عازم مجلس شدتا درخصوص رفتارهای وقیح زنان ارمنی توضیح دهد: بهتر است جهت روشن شدن هر چه بیشتر موضوع خبر روز دوشنبه، 6 تير 1384 سایت دانشگاه شریف موسوم به شریف نیوز را مطالعه کنیم:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامى با حضور در جلسه علنى دیروز مجلس، به سئوال سیداحمد موسوى و ناصر سودانى نمایندگان اهواز درخصوص جشنواره تئاتر ایران زمین پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، سیداحمد موسوى در سئوال خود از احمد مسجدجامعى وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامى با بیان اینكه مردم در انتخابات ریاست جمهورى پیام دادند كه چه مى خواهند و ما باید از این پیام عبرت بگیریم، ابراز امیدوارى كرد كه در دولت احمدى نژاد شاهد وقایع تلخى همچون تئاتر ایران زمین نباشیم. وى پرسید: علت حضور تعدادى از زنان و مردان هرزه و بى شخصیت(ارمنی) و اجراى حركات زشت و مشمئزكننده از سوى آنان در مراسم افتتاحیه تئاتر ایران زمین چیست؟ و با مسببان آن چه برخوردى شد؟ وى ادامه داد: اجراى صحنه هاى حرام با چه انگیزه اى صورت گرفت؟ علت حضور مسئولان وزارت فرهنگ در این مراسم و عدم اعتراض آنها چیست؟ هزینه و مبلغ این مراسم چقدر بوده است؟ خواسته من این است كه با شهامت بگویید این مسئله حادثه تلخى بوده و از مردم معذرت خواهى كنید. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامى در پاسخ به نماینده اهواز گفت: «این بحث مربوط به ماه ها پیش است و من در كمیسیون فرهنگى به آن پاسخ داده ام. با پیگیرى همكارانمان اعضاى كمیسیون قانع شدند.» وى افزود: «تاكنون ۶ دوره این جشنواره اجرا شده و در هر دوره یكى از بزرگان ادب فارسى محور بوده اند و آثار آنها با هدف بازآفرینى در قالب تئاتر مورد توجه و پژوهش قرار گرفته است. در مراسم اختتامیه طبق معمول گزیده جشنواره توسط گروه هاى شركت كننده اجرا مى شود كه متاسفانه به دلیل عدم دقت لازم بر جنبه هاى اجرایى و فنى، بخش هایى از نمایش براساس قانون و ضوابط ما نبود.» مسجدجامعى ادامه داد: «در نمایش به دلیل زنده بودن همیشه دغدغه حركت هاى غیرقابل پیش بینى وجود دارد. در یك مورد گروه تئاتر كشور ارمنستان با اجراى نامناسبى خلاف مقررات نظارتى نمایش عمل كرد.» وى در پاسخ به این سئوال كه چرا مسئولان حاضر در مراسم اعتراض نكردند، گفت: «این اعتراض انجام شده و پس از مشاهده این برنامه نامناسب، مسئولان با قطع موسیقى از ادامه برنامه نمایشى گروه ارمنستانى ممانعت كردند. معاون من هم در آن مراسم حضور نداشته و با وجود توقف ادامه برنامه، رسیدگى به مسئله در دستور كار قرار گرفت.» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامى یادآور شد: «مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامى وقت استان خوزستان، خانواده اى متدین و از خانواده شهید است و بروز چنین خلافى ناشى از غفلت بوده است.»

حتی ادامه این مناقشه جنجال انگیز به وزارت خارجه کمال خرازی نیز کشید و... رایزن فرهنگی ایران در ارمنستان گفت سفارت در جریان جشنواره ایران زمین نقشی نداشت. رایزن فرهنگی ایران در ارمنستان برخی از مشکلات ایجاد شده توسط گروههای فرهنگی را ناشی از ناهماهنگی و حضور واسطه های غیر رسمی جهت اعزام این گروهها به ایران دانست و متذکر شد: در جریان اعزام گروه تئاتر ارمنستان به جشنواره ایران زمین سفارت ایران نقشی نداشته است. "رضا عطوفی" رایزن فرهنگی ایران در ارمنستان در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر "مهر" ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: کسانی که خارج از پروسه رسمی با گروههای فرهنگی جهت حضور در جشنواره های ایران وارد مذاکره می شوند موجب ایجاد مشکلات فراوانی می شوند. وی با بیان این مطلب که ما نیز به اتفافات پیرامون جشنواره ایران زمین منتقد هستیم . این اتفاقات تأثیر نامطلوبی در ارتباط فرهنگی ایران و ارمنستان داشته است و محبوبیت تئاتر ارمنستان را در ایران زیر سؤال برده ، افزود: گروه تئاتر "روان پریش" ارمنستان از طریق یک واسطه شخصی ارمنی به این جشنواره راه پیدا کرد و ما نقشی در انتخاب این نمایش برای جشنواره ایران زمین در اهواز نداشتیم. تهران- خبرگزاری مهر نیوز:۱۲:۴۰ , ۱۳۸۴/۰۱/۱۶ .

اما این نخستین بار نیست که ارامنه اقدام به اجرای رفتارهای پورنو در صحنه تئاتر می کنند! شاید بتوان آربی آوانسیان ارمنی را پیش کسوت ارامنه و افارس ایران در زمنیه تئاتر پورنو دانست. او نخستین کسی است که در جشنواره هنر دوران شاه در شیراز، بی شرمانه زنان و مردان کاملا لخت را به روی سن برد و نمایشی از فرآیند ارتباط جنسی را در جلوی چشمان حیرت زده مردم به اجرا گذاشت!

مستندات دینی:

فقهای دینی برای احداث معابد اهل کتاب شرایطی ویژه تعیین کرده اند.شرایطی که حاکم اسلامی و محکوم ذمی حق عدول از آنرا ندارند.

آیت الله خمینی بعنوان یک فقیه شیعی در تحریر الوسیه خود در این باب می گوید: برای اهل کتاب و کسانی که در حکم اهل کتاب هستند ساختن معابد در سرزمین سالام مانند بیعه ها، کنیسه ها، صومعه ها و آتشکده ها و غیر این ها جایز نیست و اگر چنین کنند بر زمامدار مسلمانان از میان بردن آن ها واجب است... تحریرالوسیله؛ ج 2، ص 504

حتی ایت الله خمینی در همان کتاب تحریرالوسیله ، ارتفاع بنای اهل ذمه، ناقوس نواختن و کلیسا ساختن را نیز برای آنان ممنوع کرده است....تحریرالوسیله؛ ج 2، ص 502 اما اکنون به نظر می رسد روسای جدید حتی فرامین موسس حکومت را که غیر از دستورات حکومتی در حکم فتوا نیز می باشد به نسیان سپرده اند !

همچنین در ایات متعددی از قران کریم نسبت به قدرت گیری مجدد غیر مسلمان و بالاخص مسیحیان در سرزمینهای مفتوحه اسلامی هشدارهای مکرر داده می شود:

- ولن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا(سوره مبارکه نساء آیه شریفه 141)
خداوند هرگز بر مومنان برای کافران تسلطی قرار نداده است.

- یا ایها الذین آمنوا لا تتخذوا عدوی و عدوکم اولیاء(سوره مبارکه ممتحنه آیه شریفه 1)
ای کسانی که ایمان آورده اید دشمن من و خودتان را ولی خود قرار ندهید.

- ودوا لو تکفرون کما کفروا فتکونون سواء فلا تتخذو منهم اولیاء(سوره مبارکه نساء آیه شریفه 89)
همانگونه که خودشان کافر شده اند آرزو دارند شما نیز کافر شوید تا با هم برابر باشید. پس انان را ولی خود قرار ندهید.

- یا ایها الذین آمنوا لا تتخذوا الکافرین اولیائ من دون المونین(سوره مبارکه نساء آیه شریفه 144)
ای کسانی که ایمان آورده اید به جای مومنان کافران را به عنوان ولی برنگزینید.

- ود کثیر من اهل الکتاب لو یردونکم من بعد ایمانکم کفارا(سوره مبارکه بقره آیه شریفه 109)
بسیاری از اهل کتاب دوست دارند که شما را بعد از ایمان آوردنتان به کفر برگرداند.

- ودت طائفه من اهل الکتاب لو یظلونکم (سوره مبارکه آل عمران آیه شریفه 69)
گروهی از اهل کتاب دوست دارد که شما را گمراه کنند.

- یا ایها الذین آمنوا ان تطیعوا الذین کفروا یردوکم علی اعقابکم فتنقلبوا خاسرین(سوره مبارکه بقره آیه شریفه 109)
ای کسانی که ایمان آورده اید اگر از کفار اطاعت کنید شما را به عقب بر می گردانند بنابراین جزو زانکاران می شوید.

...

نتیجه کلام:

سطح رابطه جمهوری اسلامی ایران با جمهوری ارمنستان به حدی افزایش یافته است که در عالم سیاست از آن بعنوان اتحاد استراتژیک یاد می کنند.

تهران در مثلث نظامی – اقتصادی ایران– ارمنستان- یونان حضوری چشمگیر دارد. این حضور اسلامی در میان کشورهای مسیحی و به منظور مقابله با دو جمهوری مسلمان و تورک نشین تورکیه و آذربایجان و نیز کشورهای عربی منطقه به گونه ای شبهه برانگیز است که هر ناظر دانایی را به یاد مرامنامه های احزاب پان ایرانیست و پان آریانیستی چون حزب فاشیستی سومکا می اندازد:

۹.سومکا خواستار تشکیل یک اتحادیه ی سیاسی-نظامی میان شورهای:ایران.ارمنستان . تاجیکستان.هندوستان و یونان است...
۱۳.سومکا خواستار نابودی ی همه ی اعراب و تازیان در سراسر نجد ایران میباشد.
۱۴.سومکا میگوید همه ی بدبختی ها و مشکلات گذشته و اکنون در صحنه ی جهانیاز اهریمنی به نام عرب سرچشمه میگیرد...
۱۶.سومکا میگوید ایرانی ها باید در نیاخاک آمیغی ی خود زندگی کنند.نیاخاک ما آنجایی است که ایرانی نژادان در آن مزییند و در درازای تایخ با نیزه های سربازان پارسی پرچین شده است...
۱۸.سومکا اعراب را پست ترین نزاد زمین میداند.
۱۹.از دید سومکا زردپوست های تاتار.مغول.اوزبک.تورکمن و وابسته های فرهنگی-نژادی ی آنان وهر کس که با آنان احساس نزدیکی کند حق زندگی در فلات ایران را ندارند.
۲۰.سومکا خواستار پالایش نژادی در ایران است.
۲۱.سومکا خواستار اجرای سیاست های «به نژادی» برای نیرومند نگه داشتن نژادآریایی میباشد.
۲۲.سومکا میگوید در ایران هرکسی شایسته ی زناشویی نیست.باید از زادولد عناصر نامطلوب نژادی جلوگیری کرد...
۲۸.سومکا کشورهایی چون جمهوری آذربایجان .افغانستان.بحرین.ترکمنستان و... را به رسمیت نمی شناسد...

اکنون جمهوری اسلامی را چه شده است که به رغم دهها ایه محکمه قران گوی سبقت را در قرابت به ارمنستان اشغالگر و ضد مسلمان حتی از روسیه مسیحی نیز روبوده است روبوده است و به هیچ وجه به نصایح علمای قم ومشهد و نیز اعتراضات برحق آنان گوش نمی دهد؟! به نظر می رسد که برخی از افارس بظاهر مسلمان غرق در نژاد پرستی و باستانگرایی پارسینه خود شده اند و ارامنه و اهل ذمه را در مقابل مسلمان مصدر امور کرده اند که در صورت تیقن این امر بر طبق فتاوی اکثریت قریب به اجماع علمای شیعه بر کافه ناس ، هدایت حاکم خاسر واجب خواهد شد.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?